Za nami bardzo pracowity i ciekawy rok!

Poniżej podsumowujemy kilka z naszych sukcesów, które miały miejsce w 2023 roku:

1. Wygrana w sprawie przed Chińskim Sądem Ludowym w Szanghaju️!
    Doprowadziliśmy do wygranej ponad 16 milionów złotych na rzecz naszego Klienta – polskiego dystrybutora sprzętu medycznego. Zakres naszych działań obejmował weryfikację aktualnego statusu sprawy, zebranie materiału dowodowego oraz sporządzenie i wniesienie pozwu o zapłatę. Sąd w Chinach przychylił się do naszego wniosku i zasądził prawdopodobnie najkorzystniejszy dla Polskiego przedsiębiorcy wyrok w Chinach!
  2. Stworzyliśmy dla naszego Klienta wielowątkową, skomplikowaną umowę inwestycyjną.
    Istotą projektu było nie tylko uzyskanie od Inwestora (osoby fizycznej) kwoty finansowania, ale także głębsze powiązanie go ze spółką tj. jednoczesne zobowiązanie do bezpośredniego i codziennego zaangażowania w rozwój spółki poprzez świadczenie usług (pracy) na rzecz spółki – bieżące doradztwo, a także świadczenie usług z zakresu IT.
    Jako Kancelaria byliśmy odpowiedzialni za całościowe przygotowanie i zabezpieczenie transakcji.

3. Wygrana o wartości 3 milionów USD w Sądzie w Chinach
    Reprezentowaliśmy Klienta w skomplikowanej sprawie w Sądzie Ludowym w Szanghaju, która zakończyła się sukcesem dla naszego Klienta. W wyniku naszych działań Sąd wydał korzystne dla naszego Klienta orzeczenie, zgodnie z którym otrzymał zabezpieczenie o wartości ponad 3 milionów USD!

4. Pomogliśmy otworzyć Polskiej Spółce Skarbu Państwa biuro przedstawicielskie w Szanghaju.
    W tym celu niezbędne było poznanie potrzeb Klienta, przedstawienie niezbędnych dokumentów, skompletowanie dokumentów, weryfikacja, legalizacja oraz złożenie dokumentów w Chinach. Ponadto, odpowiadaliśmy za wybór najbardziej optymalnego systemu podatkowego. Pomogliśmy także w skompletowaniu zespołu oraz w wyborze lokalizacji biura.

5. Wspieraliśmy Polską firmę z obszaru neurotechnologii przy wdrażaniu nowego produktu na rynek.
    Dzięki naszym działaniom, Polska spółka przy współpracy z NASA dokonała niemożliwego i wysłała w kosmos polski spektoroskop podczerwieni – urządzenie do badania mózgów kosmonautów w oparciu o przepływ tlenu w korze mózgowej.

Rok 2023 obfitował również w liczne udziały w konferencjach oraz przeprowadzenie wykładów i szkoleń z zakresu prawa!